onsdag den 9. december 2009

Hvorfor denne blog, når vi har Facebook-gruppen

Denne blog er oprettet som et resultat af et samarbejde med Hans Jørgen Sparvath, som har oprettet Sparvath-gruppen på Facebook.

Bloggen er et supplement til Facebook-gruppen: Jeg har forsket i Sparvath-slægten og har rigtig mange informationer, men desværre kan jeg ikke dele den viden på Facebook, fordi Facebook forbeholder sig rettighederne til alt, hvad der lægges på Facebook, det være sig tekst, billeder, videoer m.v.

En gang i løbet af næste år forventer jeg at være klar med min nye hjemmeside. Til den tid vil jeg informere om det her i bloggen, og efterfølgende informere om opdateringer.

Da det har så lange udsigter med min nye hjemmeside, vil jeg her i bloggen fortælle lidt en gang imellem om Sparvath-slægten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar